01 January 2011

PLEASE TRY THIS USING YOUR MICROSOFT WORD

As-salam >.< ~east~


Pagi pagi ni, macam biasa..saya layan SB atau nama singkat nya SyoknyerBlogging..website yang korang blogger kompem sudah tau..kalau tak taw, boleh la join ye. Dan macam biasa, saya bukak facebook saya walaupun takde nak buat apa..tapi tapi tapi..saya terjumpa status kawan saya yang menarik hati saya..korang patut cuba ni


'' Korang bukak microsoft word korang..Taipkan dalam huruf besar benda alah ni ==> Q33 NY (iaitu nombor pesawat yang langgar PWTC, New York City). Then, Korang tukar saiz font itu kepada saiz 48. Dan kemudian korang highlightkan Q33 NY tu dan tukarkan kepada font WINGDINGS..tengok apa yang terjadi..kebetulan atau konsprisi???  "

Itu saja untuk entry singkat ini..walaupun ramai dah tahu..saje je nak post

P/s: No pesawat tu, kalau kawan aku tu tipu, maka tipu lah aku ye. tapi aku cek tadi, memang tu la no pesawat tu kat source dlm internet.

Ok..nak tambah..setelah search tadi..aku ni yang lambat..banyak lagi coinsidence yang berkaitan..
  1. New york city ada 11 huruf
  2. Afghanistan ada 11 huruf
  3. Ramsin Yuseb ada 11 huruf jugak. Untuk pengetahuan korang, ni nama terrorist yang mengancam untuk memusnahkan twin tower ni pada 1993)
  4. George W Bush ada 11 huruf jugak..
Kebetulan tak kebetulan..Lagi lagi..
  1. New York merupakan negeri yang ke 11 menyertai union
  2. Kapal terbang yang pertama langgor twin tower tu merupakan flight yang ke 11
  3. Flight ni bawak 92 penumpang dimana 9 + 2 = 11
  4. Flight 77 yang juga ada langgor twin tower ni bawak 65 penumpang dimana 6 + 5 = 11
  5. Kejadian berlaku 11 september iaitu 9/11 dimana 9 + 1 + 1 = 11
  6. Tarikh 9/11 ni sama dengan no telefon servis untuk emergency US iaitu 911, 9 +1 +1 =11 jugak
  7. 119 merupakan kod kawasan iraq.
Coincidence or konspirasi?

Ada lagi..cuba baca ni lagi..
  1. Jumlah mangsa dalam semua plane yang kena hijack tu 254. 2 +5+4= 11
  2. 11 September merupakan hari yang ke 254 dalam calendar. 2+5+4 = 11..
  3. Kejadian pengeboman kat kota Madrid berlaku pada 3/11/2004..and again 3+1+1+2+4= 11
  4. Tragedi Madrid ni berlaku 911 hari selepas kejadian twin tower tu..korang tmbh la sendir
Nak lagi? Ada lagi..

Simbol paling dikenali untuk negara US tu selepas simbol Stars and Stripes (bendera dorang) adalah simbol the Eagle. Korang leh la google pasal simbol ni. Ini sedikit petikan di petik dari AL-Quran,

Ni aku copy dari source2 kat google 

''For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome eagle. The wrath of the eagle would be felt throughout the lands of Allah , while some of the people trembled in despair still more rejoiced : for the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah and there was peace ''

Katanya verse ni adalah no 9:1 dari Al-Quran..

Aku pun pegi la tengok kat tafsir quran ku, mana da maksud verse 9.11 tu camtu..tu yang aku pelik...ke aku yang tak pandai baca no rujukan tu? tapi rasanya, ada jugak yang aku jumpa dalam banyak2 source tu, dorang pun agree dengan aku..mana de verse 9:11 dalam quran maksud dia camtu

Ni aku jumpa masa search2 kat google..menarik.. Ce try tengok





Berdasarkan source yang aku baca ni, sebelum kejadian tu,,ramai gak saksi yang tengok ada plane putih berlegar2 sekitar tu sebelum dan selepas kejadian twin tower tu..Petikan akhbar ye:

1) Susan Mcelwain : there's no way I imagined this plane - it was so low it was virtually on top of me. It was white with no markings but it was definitely military, it just had that look.

''It had two engines, a big fin on the back like a spoiler on the back of a car and with two upright fins at the side. I haven't found one like it on the internet. It definitely wasn't one of those executive jets. The FBI came and talked to me and said there was no plane around. Then they changed their story and tried to say it was a plane taking picture of the crash 3,000 ft up. But I saw it and it was there beofre the crash and it was 40feet above my head. The did not want my story- nobody here did''

2) Lee Purbaugh : There was another plane, I didn't get a good look but it was white and it circled the area about twice and then it flew off over the horizon.

3) Tom Spinelli : I saw the white plane. It was flying around all over the place like it was looking for something. I saw it before and after the crash''

Dan banyak lagi la komen dari saksi pasal jet ni..Berikut adalah gambar yang dapat disertakan



Pada pendapat aku la, sume ni kerja dorang US. Saje je nak bagi alasan supaya dapat serang asia timur tengah tu. Nak kan minyak dorang tu. Dan boleh la seterusnya serang negara2 laen. Yang peliknya, kata hebat. Tapi, Osama bin Laden tu pun tak mampu nak tangkap. Pasal crashed ni, pelik kan WTC I dan II boleh runtuh setakat kena langgor leh plane boing 747 tu..Arkitek WTC sendiri cakap kalau plane 747 tu langgar, tiang2 bangunan tu takkan runtuh. Cuma dinding2 je la yang pecah atau roboh. Orang kat dalamnya kompem selamat. Ada lagi. Cuba korang baca ni lagi

  1. Dua bijik plane yang langgor twin tower tu sebenarnya dah dipasangkan bom. Ada research cakap plane tu dikawal leh remote control.
  2. 19 orang yang dikatakan menghijacked plane 747 tu sebenarnya masih hidup. Dorang takde pun dalam plane masa crash tu.
  3. Plane pertama melanggar WTC I sejurus selepas bom diletupkan di lokasi plane tu nak crased (iaitu dalam tingkat 70++)
  4. WTC 7 dan 8 juga turut runtuh padahal banguna2 tu cuma terbakar cket2 je. Pelik tak pelik
  5. Bush sebenarnya dah tahu dah plane pertama yang WTC sebab dalam satu acara dia kat dia nampak B-747 video amatur langgar WTC I kat news masa 11 september sedangkan video2 amatur tu ditayangkan sehari selepas tragedi. Bush ni nak tipu tu man2 la cket.
  6. WTC I dan II bagi aku la tak patut runtuh sebab plane tu langgar atas je, bukan langgar bawah. Lagipun WTC pakai tiang besi keluli yang paling tahan kat dunia.
  7. tiang2 yang menyokong banguna WTC I dan II sebenarnya telah dileburkan dahulu.
  8. Ramai saksi2 yang berasa di sekitar kawasan WTC terdengar beberapa bunyi letupan sejurus pelanggaran B-747




Ada lagi aku nak tambah, aku ni suka la tengok channel national geographic la, discovery channel la..pahtu ada la tengok video lakonan semula kejadian crash ni..lucu jugak..cane la dorang boleh buat video tu, macam tau2 je apa yang terjadi..macam saksi/mangsa dapat or sempat nak gtau media apa yang terjadi kat dalam. Padahal dalam video tu, pramugari takde lak contact2 dorang. Tugas dia calm kan passanger cam biasa.

Satu lagi, aku dengar la. Pekerja2 warga US aritu tak turun kerja. Mana ntah aku pernah baca ke dengar ke.
Info -info ni aku cuma share la. Based on media. Kalau dorang tipu, tipu la aku. Korang jangan lak terus angguk2 je baca benda ni.. Buat research lagi k. Dan terpulang pada korang untuk menilainya


Video ni tunjuk explosion berlaku before plane tu langgar 



Bush kata dia tengok video amatur sal crashed tu on 11/9 sedangkan vdeo hanya sehari lepas tu iaitu 12/9.



Yang ni korang tengok la sendiri..

Source : media-media kat google..banyak dah blog2 dan artikel sal benda 11 september ni..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...