09 February 2011

Entry dikala malam menyinggah

salam >.< ~east~

kali ini..saya nak muntah kan apa yang saya fikir sejak akhir2 ini..ayat skema nya..ho ho ho...


  1. saya nak kurus kan badan cket..haha..walaupun org tgk tak gemok, tapi tuan punya badan tau okey..walaupun berat pun sm je, tp tak tau nape, mcm naek je..kiranya, nak shape kan body..wah..bunyi macam ppuan yg obses dgn bentuk badan..YA! mmg sy obses..haha
  2. saya teringin nak bukak kedai/ restoran coklat...tapi blom ada usaha lagi..ahha..usaha saya skrg, berangan dahulu...hehe
  3. saya nk train suara saya..mana tau boleh mnyanyi ke..zmn kecik2 dlu pnh ikut ptandingan, tp x datang perform mlm tu..haha..tapi tak bermaksud nk g audition AF ke mentor ke..tak2..sj je..suka2
  4. saya tgh pk, apa la masa depan saya..kerja ke study dulu ni...tak dpt predict...
  5. sal pasangan hidup..mgkin ada terpikir, tp tetiba sy mendapati seolah2 saya menutup hati pasal perkara itu...sbb byk lagi benda laen yg perlu sy risau
  6. sy harap, org itu menyesal akan perbuatan nya..walaupun ia tiidak seteruk,seburuk perkataan zina, namun ia tergolong dlm zina kecil...menangis di tgh mlm apabila sy dpt tau sal benda ni..sy hrp dia berubah..YA ALLAH,hanya pada mu ku memohon pertolongan...
okey...setakat ni..tu je yg melintas di laluan pejalan kaki dlm traffic otak saya...so, keadaan dan perasaan sy skrg adalah
  • sedikit upset ( tak tau nape..mgkin sbb teringat blek sgla masalah di atas)
  • gembira ( sbb dpt update blog  ni..)
  • dance dance ( sebab tgh dgr lagu catchy lagu T-ara-like the first time)
rasa2 nak letak apa sbg tambahan..gmbr kot..smtara mnunggu sy memilih gmbr, sy dudok dgr lagu lagi..haha..ok dah siap...nak upload gmbr jap


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...